pátek 6. listopadu 2015

I am back!



Hello the internet. Jsem zpátky!



Popravdě už jsem si myslel, že se na blogování vykašlu, ale jsme taková malá kreativní duše, která si občas potřebuje vy(b)lít srdíčko. 

Za výmluvu odmlky můžete klidně označit to, že jsem začal studovat v Ostravě fyzioterapii. Takže se vymlouvám na to, že toho bylo ze začátku moc (i když teď je učení ještě víc). Abych toho neměl málo, tak jsem se rozhodl udělat si trenérský kurz. A pak taky faktor znovu-zvyknutí si na vysokoškolský život. 

Takže tak.

O čem bych chtěl následně blogovat…
Hlavně o propojení fyzio s silovým tréninkem. O silovém tréninku, fitku, fitku  a fitku… 

Taky jste si asi všimli, že už nepíšu česko/anglicky. Nějakou rozumnou výmluvu nemám. Třeba, zase ten čas (a teď mě omluvte, jdu se znovu podívat na všechny díly vikingů…). 

Žádné komentáře:

Okomentovat